Atrakcyjny katalog reklamowy

Promocja i reklama posiada bardzo spore znaczenie, jeśli chodzi o pozycję danej firmy na rynku. Dlatego każda firma, której zależy na tym, by znajdować się o krok przed konkurencją i mieć wielu klientów, bez przerwy inwestuje w reklamę i rozpowszechnienie.

W tym celu najczęściej współpracują one z agencjami reklamowymi. Te, znając z uwagą ich ofertę i specyfikę funkcjonowania, skuteczniej są w stanie opracowywać kampanie reklamowe. Na potrzeby tych firm opracowują one katalogi reklamowe. Jeżeli oferta firmy polega przekształceniu, to zmiany te odnotowuje się w katalogu. O ile przekształceń nie ma, to uatrakcyjnia się jedynie szatę graficzną katalogu.
Choć wydawać żeby się mogło, że takie zmiany nie posiadają sensu, to jest to myślenie błędne. Niekiedy sposób prezentacji oferty firmy jest bardzo ważny. Jeżeli już klienci widzieli poprzednie katalogi reklamowe, to mogą się nimi nie zainteresować. Wystarczy zmiana szaty graficznej czy zmiana w sprawozdaniach towarów, by ofertą firmy zainteresowali się wręcz ci, którzy już ze starannością ja znają. Dlatego obecnie co jakiś czas celowo zmienia się wygląd katalogów reklamowych. Wszystko, co jest nowe i nieopatrzone wzbudza większe zainteresowanie. Katalogi i notesy firmowe najczęściej modyfikuje się nieustannie, co jakiś czas. Tym bardziej wówczas, kiedy do oferty firmy wchodzi nowy produkt czy usługa. Jeżeli rozszerzenie oferty nastąpi w krótkim czasie po wydaniu nowego katalogu promocyjnego, to nowy produkt reklamuje się za poradą ulotek, które stanowią swego rodzaju wkładkę do katalogu.
Zobacz: notesy spiralowane.

Category: Marketing i reklama

-

Dodaj komentarz