Jakimi gadżetami się reklamować?

Kwestią sporną przez bez przerwy jest to, co należy wyszukać na gadżecie reklamowym. Czy lepiej zamieścić tam samo logo firmy, czy też dane kontaktowe, a ma możliwość opis działalności. Tutaj nie ma jednej, sztywnej zasady. Jest jednak miejsce na indywidualną interpretację. Np kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z tych gadżetów mamy sposobność zamieszczenia mniejszej albo większej ilości informacji.

Tam, gdzie jest niewiele miejsca i gdzie powinno się się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy sposób. Z tym że zdaje egzamin gdy strona posiada w miarę najbardziej prostą do zapamiętania domenę, kiedy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny posiadać więc nadrukowane logo i adres strony w taki sposób, żeby te szczegóły były widoczne. Jeżeli zamieścimy tak szczegółowy raport firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niewiele prawdopodobne jest to, że ktoś z tego ogólnie rzecz biorąc skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę jednakże może wejść dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. Jeżeli logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to wszyscy co najmniej z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. Jeśli natomiast wytwarzamy brelok z logo, to niczego oprócz logo i stroną nie trzeba tam umieszczać. Przesycenie informacjami nigdy nie przynosi dobrego rezultatu.

Zobacz więcej: tanie gadżety.

Category: Marketing i reklama

Tagi: , ,

-

Dodaj komentarz